Politica de retur

Politica de retur

Ne dorim ca produsele noastre sa fie pe masura asteptarilor clientilor nostri. Facem toate eforturile de a imbunatati constant calitatea produselor si serviciilor noastre pentru a raspunde cerintelor celor mai inalte standarde.
Desi suntem convinsi ca vei fi incantat de tablourile noastre, iti oferim posibilitatea de a returna produsele comandate, cu exceptia celor personalizate. Pentru asta, te invitam sa consulti politica noastra de retur.
Timp de retur
Produsele pot fi returnate in 14 zile calendaristice de la data plasarii comenzii online. Dupa trecerea celor 14 zile, cererile de retur NU mai sunt acceptate, exceptie facand comenzile cu intarzieri mari la livrare, neintelegeri in procesarea comenzilor etc.

Situatiile in care sunt acceptate retururile:
a) Cand produsele au ajuns deteriorate ca urmare a procesului de livrare;
b) Cand clientul nu este multumit pe deplin de calitatea produselor.

Costul de transport al produselor returnate va fi suportat, exclusiv, de client. Exceptie fac solicitarile de retur pentru produse care au ajuns deriorate datorita transportului, caz in care costurile de retur vor fi suportate de noi.
Indiferent de situatie, produsele returnate vor fi ambalate corespunzator, in ambalajul original. Inainte de a procesa returul, te rugam sa ne transmiti o fotografie cu produsul ambalat, gata de livrare.
In cazul in care produsele returnate ajung la noi deteriorate, returul nu va fi acceptat, iar costul de livrare, a produselor, inapoi catre client va fi suportat de acesta.
In cazul in care se opteaza pentru returnarea banilor, acestia vor fi virati in contul cumparatorului, in maxim 7 zile lucratoare de la receptia produselor returnate si acceptate.
Retururi tablouri personalizate
Produsele personalizate, cu imaginea clientului sau cu solicitare de dimensiuni care duc la taierea pozei prezentate pe site la vreun produs (produs executat dupa specificatiile consumatorului), nu sunt acceptate ca retur, conform Art. 10 din Ord. 130/2000, exceptie facand urmatoarele situatii:
a) cand produsele ajung deterioarate, ca urmare a procesului de livrare;
b) cand produsele sunt realizate gresit de noi.
In ambele cazuri produsele vor fi returnate si inlocuite, neacceptandu-se solicitari de returnare a valorii comenzii.
Nu se accepta retururi in situatiile in care clientul reclama calitatea slaba a produsului ca urmare a transmiterii imaginilor la rezolutie necorespunzatoare, mai mica decat cea recomandata sau cand imaginile transmise de client nu respecta recomandarile specificate in pagina fiecarui produs.

Pentru a initia un proces de retur, te rugam sa completezi acest formular:

 

FAQs

Pentru plasarea unei comenzi nu este necesara inregistrarea pe site. Comanda se poate realiza in urmatoarele feluri:
*Prin parcurgerea si completarea formularului de comanda de pe site. Alege produsul/ele si cantitatea dorita, apoi apasa butonul "Adauga in cos". Daca esti inregistrat pe site, tot ce trebuie sa faci este sa introduci adresa de e-mail si parola, apoi sa finalizezi comanda. Daca nu esti inregistrat pe site, bifeaza optiunea *Finalizeaza comanda ca vizitator si introdu datele de livrare.
*Prin contact telefonic/whatsapp – 0729 006208- de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
*Prin e-mail la adresa contact@fainart.ro. In email se precizeaza numele produselor (sau linkurile), imaginile (daca este cazul), cantitatea dorita, numele si prenumele, adresa de livrare/metoda de livrare si numarul de telefon.

Livrarea produselor se efectueaza prin intermediul serviciilor de curierat rapid, timpul mediu de livrare este de 2-5 zile lucratoare maxim, de la confirmarea comenzii; acesta poate varia in functie de ora la care a fost plasata/confirmata comanda si ora la care coletul este preluat de catre curierul rapid. Fainart.ro nu este responsabil pentru intarzierile de livrare cauzate de factori terti, transportul fiind un serviciu independent de compania noastra. Termenul maxim de livrare, afisat in momentul plasarii comenzii, poate suferi modificari, in functie de perioada sau situatii independente de noi, orice intarziere urmand sa fie anuntata.

Livrarea se realizeaza prin intermediul firmelor de curierat agreate (FAN Courier, GLS, DPD).
Termenul standard de livrare este de 2-5 zile lucratoare.
Timpii de livrare pot suferi modificari, in functie de perioada sau de alti factori independenti de noi.
Facem toate eforturile pentru a tine la curent clientii nostri cu privire la eventualele intarzieri.

Vezi aici mai multe detalii despre politica noastra de retur.

Tablourile noastre sunt printate la o rezolutie HD cu cerneala eco-friendly rezistenta la UV, apa sau alte substante non-acide.
Tabloul canvas este realizat cu cerneala CANON originala pentru a atinge cele mai vii culori si printuri la rezolutie inalta.
Printurile se fac pe poly-canvas de cea mai buna calitate.
Fiecare print canvas este realizat manual in Romania si intins cu expertiza in jurul unor rame din lemn de brad foarte bine uscat si prelucrat de grosime 2x4.
Garantia calitatii serviciilor noastre
Ai primit tabloul si nu este ceea ce ti-ai dorit? Il poti returna in 14 zile calendaristice. Dupa procesarea returului, iti vom returna banii sau, dupa caz, iti vom inlocui tabloul.
Serviciul ”Client service” este disponibil telefonic 5/7 (luni – vineri, 9:30 – 18:00)

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii, conform cu legislatia in vigoare.
Plata se poate face prin intermediul a trei modalitati:
Ramburs, la livrarea produselor.
Plata cu OP. Plata se va realiza, integral in avans, pe baza facturii, emise imediat dupa confirmarea comenzii.
Plata online cu cardul, in momentul lansarii comenzii.